Tips & Tricks
Bediening motor en scooter
Nb. al deze links openen in nieuw venster, u kunt deze ook sluiten met Alt F4.
BMW het uitzetten van de richting onnodig maken, i.c.m. de RA module.
Tip 58
.
Achterlicht
aan en uitschakelen met de dodemansknop
(of iets anders schakelen).
Als uw licht niet uit kan, het achterlicht en de avondstanden met de alarmlichtschakelaar bedienen.
Seinen met negatief geschakelde claxon en dus Duplo Headlights hiermee bedienen.
Geen startblokkering na afzetten motor.
Storing in de werking van de modules na bedienen afstandsbediening van het alarm.
Achterlicht en dashboard overdag uitlaten.
De module niet met de rem hoeven bedienen.
De module met de startknop bedienen.
Bovenstaanden zijn prima alternatief voor BMW met brake assist.
Bedienen richting zoals BMW, schakelaar links (claxon) en rechts (startknop).
De richtingaanwijzers aan de voorzijde wat harder laten branden, zowel bij richting als gedimd.
Koplamp afstellen bij de motor. Onze manier.
Warm worden richtingaanwijzers.
Doffe of geen reflector.
Alarmlichten, bij de basis moduul (geen accubewaking) aan laten als het contact uit staat.
Problemen met het aangaan van alarmlichten tijdens remmen.
Alleen bij een actie met de voetrem extra opvallen, niet bij het gebruik van de handrem.
Voorkomen van het gaan branden van richtingaanwijzer module type 1, bij het laden van de accu.
Verminderen van het gaan branden van richtingaanwijzer module type 1, bij het laden van de accu.
Menu's met meer dan 2 remtikken moeilijk te bereiken.
Enkele opmerkingen m.b.t. scooter/bromfiets.
Alarmlicht zonder remflash.
Lang nabranden van oude model module (motordrempel).
Aanwezig alarmlicht.
De richtingaanwijzers doen het niet c.q. de clignoteur start niet (wel als u remt).
Lege accu.
Onrustig branden Headlights.
Afstellen van de (handrem) schakelaar
om niet meer per ongeluk in een patroon te komen!
©
Design Lights